Organizace a řízení testování zaměstnanců na COVID-19
Připravili jsme pro Vás moderní softwarový modul, který Vám pomůže úspěšně zvládnout plánované povinné testování Vašich zaměstnanců. Modul CovidTest Vám přehledně zajistí veškerou organizaci a správu testování ve vaší společnosti. Prostřednictvím našeho softwaru získáte řadu efektivních nástrojů pro realizaci testování, komunikaci, evidenci a vykazování.

Vývoji identifikačních a evidenčních systémů se věnujeme řadu let. Pokud se rozhodnete pro spolupráci s námi, garantujeme Vám kvalitní technickou podporu, technologický rozvoj a dobrou návratnost vložených prostředků.
Klíčové vlastnosti modulu řízení testování zaměstnanců CovidTest
Organizuje veškeré prováděcí činnosti testování zaměstnanců
Řeší komplexní interní komunikaci v rámci testování zaměstnanců
Zajišťuje validní legislativní výkaznictví, přehledy a statistiky

Jak organizace testování zaměstnanců na COVID-19 funguje

Plánování testování
Aplikace vytvoří plán testování s ohledem na kapacity testovaného pracoviště. Kalkuluje nejen s počty zaměstnanců, ale také s rotacemi směn.
Komunikační rámec
Automaticky a s předstihem informuje zaměstnance o termínech testování, platnosti testů a požadavcích na testování. Tyto informace poskytuje také manažerům zaměstnanců.
Automatizace
Klíčovým aspektem je plně automatizovaný dohled nad testováním všech zaměstnanců, směn a oddělení, včetně automatického upozorňování a automaticky generované evidence.
Dokumentace a vykazování
Dokumentace a validace výsledků je nedílnou součástí celého procesu. Tyto informace jsou také nezbytnou součástí podkladů pro získání finanční podpory ze státního rozpočtu.

Hlavní benefity modulu CovidTest

Řešení je možné provozovat zcela samostatně, nebo jej plně integrovat do docházkového systému SAITECH. Modul pokrývá celý proces — od naplánování, přes provedení až po vyhodnocení a systémovou reakci na výsledek testu. Od vstupu zaměstnance, přes jeho identifikaci, po provedení testu a komunikaci výsledku testu zaměstnanci, vedoucímu.

Z uživatelského pohledu je záznam o výsledků testů prováděn na jedno kliknutí ihned po bezkontaktní identifikaci zaměstnance (díky propojení na čtečku ID karet nebo čtečku čárových kódů). Samozřejmostí je vysoký standard zabezpečení osobních údajů plně v souladu s GDPR a variabilní nastavení úrovně přístupů. Automatické nástroje pro správu testování, integrované přehledy a reporting omezí chybovost a zajistí bezproblémový průběh testování.

Implementace řešení testování zaměstnanců na COVID-19 je snadná a zajišťujeme ji v rozsahu jednoho pracovního dne.

Zaujalo Vás naše řešení? Potřebujete problematiku testování konzultovat a navrhnout vhodný způsob organizace? Kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme. Vyplňte prosím formulář na konci této stránky nebo nám zavolejte, určitě Vám pomůžeme. Kontaktní telefon +420 416 787 787.

Ozvěte se nám

Zaujalo Vás naše chytré řešení prevence COVID?
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.