Hlavní benefity modulu CovidTest
Řešení je možné provozovat zcela samostatně, nebo jej plně integrovat do docházkového systému SAITECH. Modul pokrývá celý proces — od naplánování, přes provedení až po vyhodnocení a systémovou reakci na výsledek testu. Od vstupu zaměstnance, přes jeho identifikaci, po provedení testu a komunikaci výsledku testu zaměstnanci, vedoucímu.
Z uživatelského pohledu je záznam o výsledků testů prováděn na jedno kliknutí ihned po bezkontaktní identifikaci zaměstnance (díky propojení na čtečku ID karet nebo čtečku čárových kódů). Samozřejmostí je vysoký standard zabezpečení osobních údajů plně v souladu s GDPR a variabilní nastavení úrovně přístupů. Automatické nástroje pro správu testování, integrované přehledy a reporting omezí chybovost a zajistí bezproblémový průběh testování.
Implementace řešení testování zaměstnanců na COVID-19 je snadná a zajišťujeme ji v rozsahu jednoho pracovního dne.
Zaujalo Vás naše řešení? Potřebujete problematiku testování konzultovat a navrhnout vhodný způsob organizace? Kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme. Vyplňte prosím formulář na konci této stránky nebo nám zavolejte, určitě Vám pomůžeme. Kontaktní telefon +420 416 787 787.