Kontrola a úprava nastavení
Využijte znalosti našich konzultantů, kteří ověří vaše požadavky vůči nastavení systému. Poradíme s nastavením procesů pro zpracování dat nebo představíme rozšiřující moduly systému. Podle rozsahu prací požadavky rovnou zapracujeme nebo navrhneme další postup, jehož součástí může být návštěva konzultanta nebo celková reimplementace docházkového systému.
Telefonická podpora
Konzultujte s námi vaše dotazy a požadavky prostřednictvím telefonické podpory na vyhrazeném telefonním čísle. Naši konzultanti a technici vám rádi odpovědí na vaše otázky, poradí či poskytnou doporučení v oblasti software i hardware.
Garance servisních dojezdů
Získejte garanci dojezdu servisního technika nebo softwarového konzultanta do dvou pracovních dnů. Součástí služby je také garance alespoň částečného zprovoznění identifikačního systému ve stanovené lhůtě. K dispozici jsou nástroje dálkové správy, volitelně také nástroje dálkové diagnostiky a technické podpory. Oprava vadných komponentů je prováděna vždy výměnným způsobem.
Semináře
Poskytněte vašim zaměstnancům nadhled a rozšiřte jejich obzory týkající se správných pracovních postupů a možností nastavení docházkového a přístupového systému. To vše díky tematickým seminářům zaměřeným na jednotlivé problematiky užívaní docházkového systému a jeho rozšiřujících modulů. Využijte hlavního přínosu seminářů – aktivní diskuze se školitelem i s ostatními účastníky a sdílení vlastních uživatelských poznatků.
HW Monitoring
Využijte výhod vzdáleného monitoringu stavů jednotlivých zařízení, jejich napájení a komunikace. Nechte se upozornit e-mailem nebo SMS zprávou na závadové stavy a restartujte jednotlivá zařízení na dálku. Rádi vám poskytneme HW monitoring formou služby.
Systém pro správu požadavků Helpdesk
Komunikujte s námi a zadávejte požadavky ve vyhrazené internetové sekci Helpdesk v režimu 24/7. Zde se požadavky evidují a aktualizuje se stav jejich řešení. Internetovou podporu nabízíme všem klientům bez ohledu na uzavřenou servisní smlouvu.
Aktualizace
Mějte neomezený přístup k systémovým a modulovým aktualizacím softwaru včetně legislativních změn. Updaty jsou ke stažení v klientské části Helpdesku společně s dokumentovaným přehledem změn.
Reakční časy
Konzultujte s námi vaše dotazy a požadavky prostřednictvím telefonické podpory na vyhrazeném telefonním čísle. Naši konzultanti a technici vám rádi odpovědí na vaše otázky, poradí či poskytnou doporučení v oblasti software i hardware.
Konzultace a školení
Získejte kompetentní uživatele systému. Využijte široké nabídky školení nebo možnosti individuálních konzultací. Dejte vašim zaměstnancům znalosti, které nejen zvýší jejich odbornost, ale také zrychlí jejich práci v docházkovém a přístupovém systému.
Technické profylaxe
Řešte vše s předstihem, tedy dřív, než se něco přihodí. Pro průběžnou kontrolu stavu HW prvků celého systému nabízíme návštěvu technika. Osobně prověří stav záložních zdrojů, baterií, docházkových terminálů, řídících jednotek, snímačů a zámků. Součástí této prohlídky je i kontrola logů v systému a aktualizace firmware docházkových terminálů a přístupových jednotek.
Po skončení prohlídky vystavíme protokol o provedené profylaxi s doporučením na renovaci či výměnu nevyhovujících součástí systému. Drobné zásahy, jako je výměna baterií nebo seřízení zámku mohou být provedeny přímo na místě.