Podpora

Využijte podporu, kterou nabízíme všem zákazníkům. Zavolejte nám nebo se přihlaste do online portálu.

Kontakty na technickou podporu

Potřebujete pomoc?
Zavolejte nám nebo se přihlaste do našeho online systému a vyřešte, co potřebujete.

Záruka a pozáruční servis

Nabízíme technickou podporu a servisní zázemí po celou dobu životnosti našeho identifikačního systému. Zaměřujeme se na včasné plnění záručního a pozáručního servisu a na technickou zákaznickou podporu. V oddělení realizace a služeb poskytujeme veškerou součinnost při řešení vašich požadavků.
Výhody servisní podpory
Vlastní servis s dosahem po celé ČR
Online systém Helpdesk s přístupem 24/7
Možnost servisní smlouvy s řadou výhod
Telefonická podpora
Po-Pá od 8 do 16,30 h

Přehled služeb pro zákazníky

Rozsah služeb se servisní smlouvou bez servisní smlouvy
Garance reakčních dob ano -
Garance servisního výjezdu ano -
Legislativní update ano -
Modulový update ano -
Telefonická legislativní a modulová podpora ano -
Online podpora Helpdesk ano ano
Telefonická podpora - obecné funkcionality systému ano (pracovní dny 8 - 16,30 h) ano (pracovní dny 13 - 16 h)
Funkční aktualizace systému ano -
Řešení požadavků zdarma ano (specifikace v servisní smlouvě) -

Přehled služeb

Kontrola a úprava nastavení

Využijte znalosti našich konzultantů, kteří ověří vaše požadavky vůči nastavení systému. Poradíme s nastavením procesů pro zpracování dat nebo představíme rozšiřující moduly systému. Podle rozsahu prací požadavky rovnou zapracujeme nebo navrhneme další postup, jehož součástí může být návštěva konzultanta nebo celková reimplementace docházkového systému.
 

Telefonická podpora

Konzultujte s námi vaše dotazy a požadavky prostřednictvím telefonické podpory na vyhrazeném telefonním čísle. Naši konzultanti a technici vám rádi odpovědí na vaše otázky, poradí či poskytnou doporučení v oblasti software i hardware.
 

Garance servisních dojezdů

Získejte garanci dojezdu servisního technika nebo softwarového konzultanta do dvou pracovních dnů. Součástí služby je také garance alespoň částečného zprovoznění identifikačního systému ve stanovené lhůtě. K dispozici jsou nástroje dálkové správy, volitelně také nástroje dálkové diagnostiky a technické podpory. Oprava vadných komponentů je prováděna vždy výměnným způsobem.
 

Semináře

Poskytněte vašim zaměstnancům nadhled a rozšiřte jejich obzory týkající se správných pracovních postupů a možností nastavení docházkového a přístupového systému. To vše díky tematickým seminářům zaměřeným na jednotlivé problematiky užívaní docházkového systému a jeho rozšiřujících modulů. Využijte hlavního přínosu seminářů – aktivní diskuze se školitelem i s ostatními účastníky a sdílení vlastních uživatelských poznatků. 

 

HW Monitoring

Využijte výhod vzdáleného monitoringu stavů jednotlivých zařízení, jejich napájení a komunikace. Nechte se upozornit e-mailem nebo SMS zprávou na závadové stavy a restartujte jednotlivá zařízení na dálku. Rádi vám poskytneme HW monitoring formou služby.

Systém pro správu požadavků Helpdesk

Komunikujte s námi a zadávejte požadavky ve vyhrazené internetové sekci Helpdesk v režimu 24/7. Zde se požadavky evidují a aktualizuje se stav jejich řešení. Internetovou podporu nabízíme všem klientům bez ohledu na uzavřenou servisní smlouvu. 
 

Aktualizace

Mějte neomezený přístup k systémovým a modulovým aktualizacím softwaru včetně legislativních změn. Updaty jsou ke stažení v klientské části Helpdesku společně s dokumentovaným přehledem změn.
 

Reakční časy

Konzultujte s námi vaše dotazy a požadavky prostřednictvím telefonické podpory na vyhrazeném telefonním čísle. Naši konzultanti a technici vám rádi odpovědí na vaše otázky, poradí či poskytnou doporučení v oblasti software i hardware.
 

Konzultace a školení

Získejte kompetentní uživatele systému. Využijte široké nabídky školení nebo možnosti individuálních konzultací. Dejte vašim zaměstnancům znalosti, které nejen zvýší jejich odbornost, ale také zrychlí jejich práci v docházkovém a přístupovém systému. 

 

Technické profylaxe

Řešte vše s předstihem, tedy dřív, než se něco přihodí. Pro průběžnou kontrolu stavu HW prvků celého systému nabízíme návštěvu technika. Osobně prověří stav záložních zdrojů, baterií, docházkových terminálů, řídících jednotek, snímačů a zámků. Součástí této prohlídky je i kontrola logů v systému a aktualizace firmware docházkových terminálů a přístupových jednotek.
Po skončení prohlídky vystavíme protokol o provedené profylaxi s doporučením na renovaci či výměnu nevyhovujících součástí systému. Drobné zásahy, jako je výměna baterií nebo seřízení zámku mohou být provedeny přímo na místě.  
 

Vzdálený přístup

Podporu našich zákazníků realizujeme také prostřednictvím nástrojů vzdálené správy. 

Odborné týmy

Tým vývojářů SW

Řeší úpravy našich systémů a požadavky na zakázková rozšíření našich systémů. 

Tým SW konzultantů

Zajišťuje službu konzultací a poradenství týkající se nastavení a rozšíření systému.

Tým HW techniků

Má na starosti preventivní kontroly, instalace a údržbu námi dodaných HW prvků.

Máte zájem o zřízení servisní smlouvy?