Webový klient aktivní

Umožňuje nahlížet, kontrolovat a editovat docházku díky webové aplikaci.

Poskytne Vám komfortní přístup k docházkovým rozpisům. Během chvíle uvidíte nejen svou docházku, ale i všech Vašich zaměstnanců. Nepotřebujete složitě instalovat zástupce Docházky, nyní Vám stačí webový prohlížeč a operační systém, který běžně používáte. Jediné, co potřebujete je webová adresa aktivního webového klienta, uživatelské jméno/číslo a heslo. Kdykoliv se můžete podívat na přítomnost zaměstnanců či kolegů. Veškerá práce se záznamy probíhá online.
 

Pro personalisty, vedoucí pracovníky:

Docházkové rozpisy

V aktivním webovém rozhraní jsou téměř totožné s desktopovou verzí Docházky, díky tomu není třeba školení zaměstnanců, kteří budou s klientem pracovat. Stejně jako v Docházce i tady máte přehled o:
 
  • Střediscích – všechny definovaných střediscích, které jsou v rozpise k dispozici s Vaším účtem, stejně jako v Docházce jsou ve stromové struktuře
  • Seznamu zaměstnanců – přehled všech zaměstnanců, kteří pracují v daném středisku
  • Zaměstnancích – detailně rozepsaný docházkový rozpis zvoleného zaměstnance
Aktivní přehled
 

Volba kalendáře

Variantně je možné přehled středisek tlačítkem změnit na kalendář, který uceleně nabídne pracovní měsíc zvoleného zaměstnance.

Díky tomuto nástoji máte přehled o splnění či nesplnění pracovního fondu vybraného pracovníka.
Aktivní kalendář

Detailní karta zaměstnance

Nabízí jasný přehled o pracovním procesu v daném dni. V jedné sestavě přehledně vidíte detail celé pracovní doby zvoleného zaměstnance.
 
  • Přehled dne – stručný přehled o zvoleném dni, jménu a osobním čísle zaměstnance, jeho zařazení do střediska a přehled o odpracované době v daném dni včetně možnosti schválení docházky
  • Registrace – přehled o registracích originálních, tak upravených; jako v klasickém rozpisu je zde ruční zápis v závorce
  • Konta – detailní přehled o nastaveném kontu daného pracovníka, tato konta lze zde upravovat
  • Detail směny – rozdělen do několika částí, přičemž nejzajímavější je graf směny, který ukazuje průběh pracovní doby; dále zvolený druh směny včetně přesčasů a poznámky
Aktivní karta

Veškeré Vámi schválené docházkové rozpisy lze plnohodnotně exportovat do souboru .pdf a následně tisknout přímo z Vašeho prohlížeče. Výsledný docházkový list je totožný s tím, který tisknete aplikace Docházka.

 

Pro správce sítí:

Aktivní webové rozhraní nevyžaduje zdlouhavou implementaci na každou klientskou stanici zvlášť. Jediné, co musíte udělat je nainstalovat webového klienta na server a uživatelům rozdat webovou adresu, na které klienta najdou.

Webové rozhraní též nabízí možnost firemní identity. Rozhraní lze bez problémů upravit, aby ladilo s vašimi firemními barvami. Je možné též na úvodní stranu vložit logo společnost.
 

Technické výhody a požadavky:

  • Aktivní webový klient lze spustit z webových prohlížečů
  • Není závislý na operačním systému, který využíváte
  • Tato aplikace je naprogramována v jazyce PHP, který je dostupný pro webové servery na všech hlavních platformách
  • K prohlížení stačí pak už jen webový  prohlížeč podporující Java
  • Jako SAI 3.0 je toto rozhraní uloženo na serveru, na kterém se provádí veškeré změny, opravy či aktualizace
  • Aktivní webové rozhraní podporuje více jazykových mutací. Základní verze obsahuje češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu
  • Operační systém:  Windows XP, Server 2000 a vyšší
  • Požadavky na server:  Windows, Linux
  • Webový server:  IIS 5.1 a vyšší, Apache 2.0.0 a vyšší