Hlavní strana > Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace Saitech přináší zaměstnancům i manažerům pohodlný přístup k firemním procesům kdykoli a odkudkoli. Umožňuje snadno schvalovat dovolené, sledovat docházku, objednávat stravu nebo posílat důležité notifikace v reálném čase – přehledně, spolehlivě a vždy po ruce.

  • Okamžité zprávy a oznámení přímo v telefonu.
  • Přehled docházky v reálném čase.
  • Snadné žádosti o dovolenou.
  • Objednávka závodní stravy.

Pomáháme vám s péčí o zaměstnance

Řešení pro personální správu nabízíme jako účinný nástroj k podpoře řízení lidských zdrojů - od dohledu nad průběžným vzděláváním, přes přidělování pracovních pomůcek zaměstnancům na určitých pozicích, až po připomenutí narozenin nebo pracovního výročí. Naší snahou je poskytnout širšímu managementu společnosti pohodlný a bezpečný přístup k informacím bez zbytečných nákladů a komplikovaných licenčních omezení.

Kvalifikace zaměstnanců a lékařské prohlídky

Plánujte vzdělávací kurzy a lékařské prohlídky jednotlivcům i skupinám zaměstnanců snadno a rychle.

Ochranné a osobní pomůcky

Nechtě se upomenout na nutnost přidělení konkrétních pomůcek zaměstnancům dle vykonávané pozice.

Automaticky generované pracovněprávní dokumenty

Vytvářejte smlouvy, protokoly nebo různé výměry jednoduše pomocí předpřipravených šablon.

Notifikační emaily a připomenutí

Nastavte si upomínání na ty typy pracovních a osobních událostí, na které nechcete v zápalu zaměstnanci zapomenout.

Doplňte vaše řešení Saitech o mobilní aplikaci

Pokud už ve firmě využíváte naše moduly pro docházku nebo údržbu, mobilní aplikace je ideálním doplňkem. Přináší větší komfort pro zaměstnance, zjednodušuje rutinní procesy a pomáhá vám udržet přehled.

  • Zaměstnanci mají možnost jednoduše požádat o dovolenou, objednat si závodní stravu nebo sledovat svou docházku přímo z telefonu. Aplikace zároveň slouží jako docházkový terminál.
  • Manažeři získají okamžitý přehled o přítomnosti zaměstnanců na směně, mohou rychle reagovat na požadavky a komunikovat prostřednictvím notifikací.
  • Personalisté v aplikaci snadno zobrazí přehled docházky i fond dovolené a mohou také posílat k podepsání důležité dokumenty.

Mobilní aplikace tak rozšiřuje funkčnost stávajících řešení Saitech a přináší moderní způsob, jak propojit zaměstnance s firmou – efektivně, transparentně a srozumitelně.

Funkce, které v aplikaci oceníte

Docházka

Zaměstnanci mohou snadno registrovat příchody a odchody přímo z telefonu. Manažeři získají okamžitý přehled o přítomnosti týmu.

Nepřítomnosti a dovolené

Jednoduché žádosti o dovolenou nebo nahlášení nemoci s rychlým schvalovacím procesem přímo v aplikaci.

Objednávka stravy

Pohodlné objednávání závodního stravování přímo z telefonu s přehledem aktuální nabídky.

Centrum oznámení a notifikací

Všechny důležité zprávy, upozornění a novinky z firmy na jednom místě v reálném čase.

Dokumenty a schvalování

Přístup k firemním dokumentům a možnost jejich okamžitého schválení nebo podpisu.

Údržba

Rychlé nahlašování poruch a sledování stavu řešení servisních požadavků.

Usnadněte práci celému podniku

Mobilní aplikace Saitech je dostupná jako doplněk k vašim modulům. Dejte zaměstnancům nástroj, který ulehčí jejich každodenní práci.

Ozvěte se nám a vyzkoušejte si demo verzi
Mobilní aplikace
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.