Nové SMART terminály

Vážení uživatelé systému SAITECH,
 
neustále inovujeme naše produkty a proto přicházíme s rozšířením stávající řady našich SMART terminálů.  Zařízení s dotykovým displejem o velikosti 12“ a 19“ poslouží nejen jako docházkový terminál, ale především jako komunikační nástroj mezi zaměstnanci, jejich vedoucími a úsekem lidských zdrojů.  

Náš terminál umožňuje zaměstnancům přistupovat online k důležitým informacím zejména o zůstatcích dovolené, odpracovaných přesčasech a kontrole docházky. Skrze dotykové rozhraní je navíc možné odbavit veškeré požadavky na nepřítomnosti (elektronické žádanky), včetně zpětné vazby od vedoucích a to formou notifikací. Zaměstnanci nyní mohou reagovat na poruchy a ty předat, formou požadavku, skrze rozhraní terminálu, přímo údržbářům. SMART terminál nabízí snadnou cestu k odbourání přebytečné administrativy vedoucích pracovníků a umožňuje zaměstnancům komunikovat s vedoucími elektronicky. Zároveň není problém zobrazit také data z intranetu, či je na něj přímo odkázat.
 


Možnost zobrazení docházky pro zjištění detailních informací konkrétního uživatele. Zobrazení je tak možné buď jako v seznamu, nebo v tabulce jednotlivých dní v měsíci. Vždy záleží jen na detailu informace, kterou chce konkrétní uživatel vidět. Součástí je také možnost prohlížejícího k odsouhlasení.
 
sss.png


aaa.png





Samozřejmostí je základní přehledová obrazovka, na kterou jsou shromážděny notifikace a informace, týkající se docházky každého zaměstnance a to přehledně a na jednom místě. Po přihlášení identifikačním médiem je pak možné do informací kdykoli nahlédnout. Zobrazení umožňuje přehled za libovolné informace z docházkového systému např. celkově odpracované přesčasy, časy strávené v rizikových zónách, počet přesčasových hodin, zůstatek dovolené nebo nárok na stravenky či počet odebraných obědů. Pokud dojde ke změně stavů chybám, je vyvolána notifikační ikona, znázorňující počet nových událostí od posledního prohlížení. Pokud je navíc využíván modul pro Nepřítomnosti, sumarizačně se ukazuje počet schválených, zamítnutých a čekajících požadavků.
 



Požadavky na nepřítomnost se zpracovávají v další sekci terminálu, kterou jsme připravili velmi přehledně a intuitivně. V levé části okna si zaměstnanec vybere typ nepřítomnosti, v pravé definuje dny pro danou nepřítomnost a také rozsah (celý den, půlden, či jiný časový rozsah). Není tak nutné s každým požadavkem kontaktovat vedoucího pracovníka. Jakmile je požadavek odeslán, automaticky dochází k emailové notifikaci vedoucího pracovníka.
Pro správu nepřítomností z pohledu vedoucího je navíc schvalování upraveno do velmi přehledné a komplexní podoby. Vedoucí tak již nemusí vstupovat do plánu nepřítomností a kontrolovat jej oproti aktuálním žádostem. Vždy se u konkrétní žádanky ukáží v přehledné podobě ostatní zaměstnanci a jejich plán nepřítomnosti. Minimalizuje se tak riziko, že nebude k dispozici zástup za pracovníky na dovolené.
V terminálu je navíc možné prohlížet přehled po všech požadavcích, barevně odlišené do kategorií (schválené, čekající, zamítnuté).




bbb.png





Pokud Vás zajímají další funkcionality našich SMART terminálů, přenechte nám vaše kontaktní údaje a my se Vám ozveme.

Váš tým Saitech s.r.o.