Mobilní aplikace SAITECH

Posuňte svůj pracovní život na novou úroveň! Mobilní aplikace SAITECH vám přináší řešení, které zefektivní každodenní úkoly a zrychlí procesy ve vaší firmě. Získejte přehled o docházce vašich zaměstnanců, schvalujte dovolenou nebo objednávejte obědy – vše na pár kliknutí z pohodlí vašeho telefonu. Rychle, snadno a kdykoliv! Ušetřete čas a získejte kontrolu nad svou prací s aplikací, která se přizpůsobí vašim potřebám.

A jaké konkrétní funkce Vám Mobilní aplikace SAITECH nabízí? Podívejme se blíže na jednotlivé moduly, které Vám usnadní správu docházkových dat Vašich zaměstnanců.
.
  • Evidenci docházky
  • Náhled na docházková data – přítomnost, přesčas, zůstatek dovolené
  • Žádání a schvalování o dovolenou, lékaře, náhradní volno,..
  • Korekci docházky
  • Zasílání zpráv, upozornění, dotazníků
  • Objednávku stravy
  • Zadání a následné řešení požadavků na údržbu
Představte si, jak bude vypadat vaše pracovní rutina, když začnete používat tyto funkce. Každá z obrazovek je intuitivní, přehledná a navržená tak, aby vám usnadnila život.




Chcete vidět, jak to celé funguje? Neváhejte se obrátit na náš obchodní tým na adrese obchod%at%saitech.cz nebo na telefonním čísle 416 787 787.