Vážení uživatelé systému SAITECH, rádi bychom Vás informovali o změnách v nastavení, na které bude systém připraven od 1. 1. 2021, a to v návaznosti na novelu zákoníku práce.
Během prosince 2020 bude uvolněn aktualizační balíček pro docházkový systém umožňující provedení updatu na nejnovější verzi. Tímto dojde k úpravě způsobu výpočtu nároku na dovolenou zaměstnance, krácení dovolené, převod nevyčerpané dovolené do dalšího roku a další.
Pro zákazníky, kteří mají uzavřenou platnou servisní smlouvu, bude update uvolněn zdarma, a to prostřednictvím systému HelpDesk, kde bude daný soubor ke stažení.
Pro zákazníky, kteří servisní smlouvu uzavřenou nemají, rádi poskytneme bezplatnou konzultaci k vysvětlení přínosů servisní podpory, případně nabídneme možnost provedení jednorázového updatu systému a způsobu jeho provedení.
Nejzazší termín pro provedení updatu je k uzávěrce dat za leden 2021.
Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit na telefonnímčísle 416 787 787 nebo na e-mailu obchod@saitech.cz.